Planlegging

Vi hjelper deg gjerne i planleggingen av din neste samling. Vi kan også delta med tilrettelegging og registrering, alt fra navneskilt til kopiering.
Når kursdeltakerne ankommer hotellet kan vi, i samarbeid sette opp en innsjekkingskranke der navneskilt, program, rom og lignende blir utdelt. Dersom din konferanse starter tidlig er det lurt å huske på at innsjekking vanligvis er fra kl. 15.00. Vi er naturligvis behjelpelig med oppbevaring av bagasje og garderobe.
Endelig program, navneliste, menyvalg, planleggingsliste og ev. aktiviteter må være mottatt av hotellet senest to uker før ankomst så vi kan legge tilrette best mulig for dere. Behov for grupperom eller lignende ber vi dem avklare ved bestillingstidspunktet slik at dette kan reserveres. Gi eventuell beskjed om gjester som ønsker rom for allergikere eller har spesielle behov.
For å sikre gjennomføringen av deres arrangement vil hotellet kontakte dere senest 7. dager før ankomst for en gjennomgang av arrangementet.

Scroll to top